Dla Mieszkańca

Mobilny Urzędnik w Gminie Niwiska
Mobilny Urzędnik w Gminie Niwiska

Szanowni Państwo!

Urząd Gminy Niwiska jest przyjazny mieszkańcom. Kolejnym krokiem na tej drodze jest wprowadzenie usługi "Mobilny urzędnik". Osoby w podeszłym wieku, schorowane lub niepełnosprawne, mające trudności z dotarciem do siedziby Urzędu Gminy będą mogły liczyć na pomoc pracowników urzędu, którzy dojadą do ich miejsca zamieszkania na terenie Gminy Niwiska. 

Wystarczy zgłosić się w wybrany sposób do Sekretariatu Urzędu:

  • telefonicznie - 17 22 79 704;
  • wysyłając e-mail ze zgłoszeniem sprawy na adres: urzadgminy@gmina.niwiska.pl;
  • poprzez kontakt osobisty (np. opiekun osoby, która chce skorzystać z pomocy, sąsiad, członek rodziny);

W zgłoszeniu wystarczy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy „Mobilnego urzędnika”, krótko wyjaśnić czego sprawa dotyczy, podać numer telefonu do kontaktu. Pracownik Urzędu Gminy Niwiska skontaktuje się z mieszkańcem, aby ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny dla osoby zgłaszającej termin wizyty. Urzędnik dostarczy potrzebne dokumenty do domu i pomoże w ich wypełnieniu.

Koordynatorem usługi "Mobilny urzędnik" jest pracownik Sekretariatu.

Mam nadzieję, że nowa usługa będzie dogodna dla mieszkańców.

Wójt Gminy Niwiska
Elżbieta Wróbel